Dzień Ojca + wykon mojej córci

Dzień Ojca💖

Wczoraj był Dzień Ojca, wiem troszkę jestem spóźniona, ale chciałabym troszkę o tym napisać😋

Mam cuuudownego tatę, do którego mogę przyjść porozmawiać o wszystkim. Jednak kiedyś tak nie było. Jeśli jeszcze ktoś nie widział, to bardzo zachęcam obejrzeć Świadectwo mojego taty. Bóg potrafi z niczego zrobić coś bardzo wartościowego, z człowiek egoistycznego i pysznego (jaki kiedyś był mój tata) Bożego, pokornego sługę 😊                                                                                                              BO WSZYSTKO MOŻNA W TYM, KTÓRY NAS UMACNIA 😊😊

Świadectwo Darka:

 Jednak jest jeden Ojciec, który nie nawala, który nie popełnia błędu, który kocha najbardziej nie tylko w słowach, ale przede wszystkim w czynie. Jeśli Go jeszcze nie poznałaś/eś NIE ZWLEKAJ !!! On czeka na Ciebie 😊 Ja kiedyś zawołałam do Niego i to była najmądrzejsza decyzja jaką kiedykolwiek podjęłam, bo zmieniła całe moje życie do góry nogami. Bóg Ojciec kocha mnie i Ciebie nie ZA TO KIM JESTEŚ, ALE ZA TO ŻE JESTEŚ. Na tą miłość nie musisz sobie zapracować. Nie musisz robić nic, jedynie odpowiedzieć TAK w swoim sercu na Jego zaproszenie. To jest cudowne, szczególnie dzisiaj, kiedy każdy coś do Ciebie chce i oczekuje. On mówi do Ciebie:


Moje dziecko, możesz mnie nie znać, ale Ja wiem o Tobie wszystko (Ps 139,1).
Wiem, kiedy siedzisz i kiedy wstajesz (Ps 139,2).
Znam wszystkie Twoje drogi (Ps 139,3).
Nawet wszystkie włosy na Twojej głowie są policzone (Mt 10,30).
Ponieważ zostałeś stworzony na mój obraz (Rdz 1,27).
We mnie żyjesz, poruszasz się i jesteś (Dz 17,28).
Jesteś z mojego rodu (Dz 17,28).
Znałem Cię zanim zostałeś poczęty (Jr 1,5).
Wybrałem Ciebie, gdy planowałem stworzenie (Ef 1,11–12).
Nie byłeś pomyłką. Znam Twoją najgłębszą istotę (Ps 139,15).
Wszystkie Twoje dni są zapisane w mojej księdze (Ps 139,16).
Określiłem dokładny czas Twojego urodzenia i miejsce zamieszkania (Dz 17,26).
Jesteś cudownie stworzony (Ps 139,14).
Ukształtowałem Cię w łonie Twojej matki (Ps 139,13).
I byłem pomocny od dnia twoich narodzin (Ps 71,6).
Jestem przedstawiany fałszywie przez tych, którzy mnie nie znają (J 8,48–53).
Nie jestem odległy i gniewny, jestem pełnią miłości (1 J 4,16).
I całym sercem pragnę Cię tą miłością obdarzyć (1 J 3,1).
Po prostu dlatego, że jesteś moim dzieckiem, a Ja – Twoim Ojcem (1 J 3,1).
Daję Ci więcej niż Twój ziemski ojciec mógłby Ci zapewnić (Mt 7,11).
Bo jestem Ojcem doskonałym (Mt 5,48).
Wszelkie dobro, jakie otrzymujesz, pochodzi z mojej ręki (Jk 1,17).
Zaopatruję cię i zaspokajam wszystkie Twoje potrzeby (Mt 6,31–33).
Moim planem jest dać ci dobrą przyszłość (Jr 29,11).
Ponieważ kocham Cię miłością wieczną i nieskończoną (Jr 31,3).
Moich myśli o Tobie jest więcej niż ziaren piasku na brzegu morza (Ps 139,17–18).
I cieszę się Tobą, śpiewając z radości (So 3,17).
Nigdy nie przestanę czynić Ci dobra (Jr 32,40).
Gdyż jesteś moją drogocenną własnością (Wj 19,5).
Z całego serca i z całej duszy chcę, byś mieszkał bezpiecznie (Jr 32,41).
Chcę pokazać Ci rzeczy wielkie i wspaniałe (Jr 33,3).
Jeśli będziesz mnie szukał z całego serca, znajdziesz mnie (Pwt 4,29).
Rozkoszuj się mną, a dam Ci to, czego pragnie Twoje serce (Ps 37,4).
Bo to Ja daję Ci pragnienia (Flp 2,13).
Jestem w stanie dać ci o wiele więcej, niż możesz sobie wyobrazić (Ef 3,20).
To we mnie znajdziesz największe wsparcie i zachętę (2 Tes 2,16–17).
Jestem też Ojcem, który pociesza Cię we wszelkich twoich smutkach (2 Kor 1,3–4).
Kiedy jesteś załamany, jestem blisko Ciebie (Ps 34,19.
Tak jak pasterz niosący owieczkę trzymam Cię blisko mojego serca (Iz 40,11).
Pewnego dnia otrę wszystkie łzy z Twoich oczu (Ap 21,4).
I uwolnię Cię od wszelkiego bólu, który znosiłeś na ziemi (Ap 21,4).
Jestem Twoim Ojcem i kocham Cię dokładnie tak, jak kocham mojego syna Jezusa (J 17,23).
Bo w Jezusie objawiłem moją miłość do Ciebie (J 17,26).
On jest wiernym odbiciem mnie samego (Hbr 1,3).
Przyszedł, by udowodnić, że jestem z Tobą, nie przeciwko Tobie (Rz 8,31).
By powiedzieć Ci, że nie liczę Twoich grzechów (2 Kor 5,19).
Jezus umarł, żebyśmy – Ty i ja – mogli zostać pojednani (2 Kor 5,19).
Jego śmierć była najwyższym wyrazem mojej miłości do Ciebie (1 J 4,10).
Oddałem wszystko, co najbardziej kochałem, by zdobyć Twoją miłość (Rz 8,31–32).
Jeśli przyjmiesz mojego syna Jezusa, przyjmiesz mnie samego (1 J 2,23).
I nic już nigdy nie oddzieli Cię od mojej miłości (Rz 8,38–39).
Przyjdź do mnie, a wyprawię największą ucztę, jaką niebo kiedykolwiek widziało (Łk 15,5–7).
Czekam na Ciebie (Łk 15,11–32).
Kocham Cię

Twój Ojciec Bóg Wszechmogący


A jeśli już poznałeś Tego, który zna Cię od podszewki, który widzi każdą Twoja łzę to najlepszą i najprzyjemniejsza rzeczą jest Go uwielbić. Polecam piosenkę WAY MAKER po polsku w wykonaniu mojej córki: 



 A tutaj wersja najlepsza. Przesłuchaj :



Komentarze

  1. Wspaniała historia! Dobrze jest znać Tego, który dał nam życie i który swoje za nas oddał, gdy Bóg jest na pierwszym miejscy, reszta jest na właściwym 🙌🏻💙

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty