• Po co powstał ten blog.❔  

A więc, poprzez doświadczenia chorobowe jakie przeszłam przez ostatnie 12 lat myślę, że nabrałam sporego doświadczenia na temat ZDROWEGO ODŻYWIANIA i nie tylko. Nauczyłam się też bardziej ufać Bogu, w sytuacji kiedy mój organizm z róóóżnych przyczyn odmawia posłuszeństwa.  Jelito drażliwe, zapalenie żołądka dość regularnie, przy tym oczywiście nadkwasota żołądka i straszna zgaga ( a o ciąży już nie wspomnę 😩). Oprócz tego co 2 miesiące zapalenie pęcherza. To był standard. Jakiś czas temu dowiedziałam się dlaczego mój mąż może wcinać słodycze i jeść biały chleb, a ja niestety NIEEEEE :/ Od wielu lat mam bardzo silnie rozwaloną tarczycę, która bardzo sprytnie chowała się i nawet w ogólnych badaniach TSH wychodziła dobrze. Takie badanie robi się przy każdej ciąży. Stan mój pogorszył się bardzo mocno po trzeciej ciąży. Problemy z nadczynnością i jednocześnie z  niedoczynnością, zbyt wysoki cukier i hatekardia serca, drętwienie prawej części twarzy i nogi oraz wiele, wiele innych objawów, które są związane z chorobami autoimmunologicznymi, które mam od dziecka.

Dość o tych chorobach. Przez te wszystkie bardzo trudne i dziwne objawy jakie miałam musiał jakoś sobie radzić i dalej muszę 😊 Dlatego też próbowałam wielu sposobów, aby poczuć się lepiej. I dzięki łasce Bożej oraz ludziom, których spotkałam na swojej drodze znalazłam wiele informacji, które po zastosowaniu mi pomogły. Chcę się tym dzielić z innymi, bo wiem że wiele kobiet zmaga się z podobnymi objawami. Swoją przyszłość wiąże z dietetyką, ponieważ chcę poszerzyć jeszcze bardziej swój warsztat i pomagać innym. 

**********************************

  •  Dla kogo jest ten blog?

- szczególnie dla mam, które zwracają uwagę na to co dziecko je, co ogląda itp.

- dla osób, które mają problemy zdrowotne

- dla osób, które lubią wiedzieć co jedzą

- dla osób, które szukają czegoś więcej, niż dobrobytu jaki oferuje ten świat

- dla osób, które znają Boga lub chcą Go poznać

- dla osób, które nie wiedzą kim są, którzy nie wiedzą po co żyją, a chcą się tego dowiedzieć

- dla osób, które chcą zobaczyć coś więcej, niż stos reklam na facebooku 

- dla KAŻDEGO

*********************************

  •  Co tu się będzie działo?

oj dużooooo :)

COŚ DLA CIAŁA, COŚ DLA DUCHA,COŚ DLA DZIECI I DLA MAM.

- zdrowe przepisy, czyli jak jeść świadomie i dobrze

- jak zachęcić dzieci do jedzenia zdrowych ( zielonych warzyw)

- dlaczego warto stać się Dzieckiem Bożym?

-  o Thermomixie powiem, że ... ( wszystko w swoim czasie, do tego dojdziemy w innym poście :)


Poprzez swoje negatywne doświadczenia KŁADĘ DUUUUUŻY  NACISK NA ZDROWE ODŻYWIANIE MOICH DZIECI . UWIELBIAM ROBIĆ ZDROWE OBIADKI I DESERY  I PATRZEĆ JAK WCINAJĄ . MNIAM Rucia uwielbiam sok z pokrzywy i pietruszki, a Szczepan choć jest niejadkiem zawsze zajada kaszę 😊





Jestem też pedagogiem i uwielbiam patrzeć jak moje dzieci się rozwijają, więc  będę tutaj też wrzucać moje pomysły i pomoce edukacyjne. Socjoterapia sprawdza się z każdym, nawet dorosłemu się przyda.

To tak w wieeelkim skrócie.

Zapraszam do czytania, przeglądania, komentowania i aktywności 😊


Komentarze

  1. Świetny pomysł:-) Bardzo kreatywny blog:-) Nie mogę się doczekać kolejnych postów!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, mam nadzieję, że będzie coraz ciekawiej :)

      Usuń
  2. Super!! Czekam na więcej 💛

    OdpowiedzUsuń
  3. Użytkownicy 😁 Jestem większym szczęściarzem niż wy, bo mogę się na codzień widywać z tą Bożą rodziną i mogę oglądać jak Bóg błogosławi jej obficie, właśnie przez to ze kiedyś na Jego słowo chodź za mną powiedzieli w sercach pójdziemy. 😊Polecam śledzić bloga i czerpać jak naiwiecej 🥤

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam blog Dari wiele serca włożyła aby ktoś mógł zobaczyć wiele Bożych rzeczy i jak wiele można sie dowiedzieć o zdrowym odżywianiu , a może dziś chorujesz jak Daria , wejdz na bloga i napisz do niej , wiele nie stracisz 😇

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty